3 Eylül 2012 Pazartesi

ve sonunda son ödev:))

FULYA ERKUT:Fulyanın konuyu araba markalarıyla açıklaması çok hoşuma gitti çünkü günümüzde çok fazla araba markaları var ve her markada dağıtım da kendi stratejisini kullanıyor ferrari yi her yerde bulamıyoruz mesela showroom ları bile oldukça az sayıda ama opel fiat gibi arabaları bulmak gayet kolay buda onların stratejilerini gösteriyor..
MERVE ÇALIŞLAR: Merve de büyük avm leri ele alarak anlatmış onun yaklaşımı da oldukça başarılı.İstanbul izmir ankara gibi büyük illerde artık çok fazla avm ile karşılaşıyoruz kipa carrefour gibi.  Onlar ne kadar birbirine benzer görünsede dağıtım konusunda farklılaşıyorlar örneğin türkiyede çoğu yerde carrefour u bulabilirken best buy sadece belirli yerde var...
ÖZDE BAYKAL:Ayakkabı üretiminde gerçekten çok çeşitli markalar mevcut ve hepsinin de stratejileri ayrı ayrı özdenin de zanotti nike ve inci örneklerini beğendim konuyu anlamada gerçekten yardımcı oluyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder