1)Fulya erkutun anlatımını ve örneğini çok beğendim çünkü gerçektende hastane denince ya da hemşire denince coğumuzun aklına eliyle sus işareti yapan hemşire geliyor yani beynimizde hemşireleri bu resimden yola çıkarak konumlandırıyoruz...Firmalarında bu hemşire gibi etkili ve ziihinde kalıcı imajlar bulması şarttır..
2)Ozan çeviğin bu yazısı çok yaratıcı ve diğerlerindende biraz farklı.Firmalar kendi marka isimlerini logolarını reklamlarla radyo yada televizyon aracılığıyla bizim beynimizde yer etmeye çalışıyorlar.Ve ozanda bunu boksörlere benzetmiş onlar nasıl birbirlerinin kafalarına vuruyorlarsa firmalarda her gün her dakika her yerde kendi isim ve logolarını bizim kafamıza kafamıza vuruyorlar ve bizim beynimizde konumlandırmaya çalışıyorlar..tebrikler ozan...
3)Batuhan karasu da olaya farklı bi açıdan bakmış ve konumlandırmayı güvenle bağdaştırmış ona göre en önemlisi bir ürünü kafamızda canlandırıken o ürünün güvenli olduğunun aklımıza gelmesi lazım demiştir ve bunuda Bosch un güzel bir sözüyle açıklamıştır..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder